Mac Select Cover up Review



Am folosit deja mai mult de jumatate din acest conceler si cred ca e timpul sa revin cu o parere. Am sa zic de la inceput ca e preferatul meu: e bun, imi place mult si pentru mine isi face treaba bine! Dar ca orice produs are si bune si rele. Pro: Imi acopera ft bine cearcanele,roseata si eventualele cosuri. Acum, ca sa fiu inteleasa: nu am probleme mari cu tenul; am cearcane normale, nu va ganditi ca am ochii cat cepele cu cearcane albastre visinii si concealerul le acopera :) Ca si consistenta mi se pare mai mult decat perfect. Nu este atat de lichid incat sa curga si bineteles sa nu acopere bine, dar nici nu este compact, greu de blenduit si uscat. Este cremos, iar mie imi place asa cum e! Este buildable, oricand poti adauga mai mult fara sa devina "caky". Nu usuca pielea. Se blenduieste foarte usor. Este quick-drying. Nu trebuie sa astept sa se usuce ca la alte concealere fluide. L-am aplicat, blenduit, astept 2 secunde si gata.


Contra: Pentru cearcane trebuie neaparat setat cu pudra. Lasat de unul singur am observat ca nu vrea sa stea locului. Eu folosesc Powderflage de la Benefit si este foarte ok. Daca aveti probleme grave ale tenului, probabil ca Select Cover Up nu este pentru voi. Pentru asta cred ca ar fi mai potrivit Mac Studio Finish (pe care de abia astept sa-l incerc). Rezultatul e mult mai bun atunci cand e aplicat cu pensula,mai ales ptr cearcane. Aplicat cu unealta "deget" este ok, dar cu ajutorul pensulei se vede foarte mare diferenta si puterea de acoperire e just amazing! Concluzia: Select Cover Up e un concealer bun. Nu pot spune ca este extraordinar, sau perfect dar isi face treaba destul de bine. In privinta faptului ca se aduna in liniile fine... nu pot spune decat ca nu am gasit inca concealerul care sa nu faca asta. Eu il setez cu Benefit Powderflage si nu am probleme. Select Cover Up e cel mai bun intalnit de mine pana acum. Totusi... nu am incercat Benefit Erase Paste care promite multe si la care visez si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu